Gå til innhold
Arkivverket

[#25638] Muligheter til å legge inn flere stikkord i påbegynt tema på Brukarform.


Gjest Astrid Ryen
 Del

Recommended Posts

Gjest Astrid Ryen

Til Jan Oldervoll!Når man starter et tema i Brukarforum, legger man inn stikkord som eventuelt skulle gjøre det lettere for andre brukere å finne frem til stoff som andre kunne ha nytte av.Men etter hvert som en debatt under et tema går sin gang, dukker det opp ny informasjon som gjør at man skulle ønske det var mulig (for den som startet temaet) å legge inn nye stikkord.Jeg har sett deg si mange ganger at det ikke blir snakk om å forandre noe ved systemet i Brukarforum. Likevel håper jeg at du ser positivt på det jeg ber om. (Vi brukere er, vil jeg påstå, en viktig målgruppe for deg - er 'forsøksdyr' når det gjelder nye søkesystem f. eks.)Det jeg ønsker altså er: mulighet for den som har startet et tema å legge inn nye stikkord.Med vennlig hilsen Astrid i Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per helge seglsten

Ettersom jeg regner med at svaret på spørsmålet ditt blir negativt, tillater jeg meg å komme med følgende forslag. Lag et avslutningsinnlegg i den utdaterte innleggstråden, der du skriver at det på grunn av nye opplysninger er opprettet et nytt tema med overskrift sånn og sånn. Opprett så et nytt tema med denne overskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Du har heilt rett; svaret blir nei. Og grunnen er enkel. Skulle me gjera det måtte me ha eit påloggingssystem, med brukanamn, passord og det heile. Slik som det no er ville me ikkje ha nokon annan måte å vita at du var forfattaren enn at du sa at du var det. Men ingenting ville kunna hindra kven som helst å sei at dei var deg og så elis koma inn og forandra temaet.me har av og til snakka om å innføra brukarnamn og passord. Det finst ein del grunnar til det. Men på den andre sida ville det føra til ei svært så effektiv sperre for ein del folk når det galdt å delta i debattane. Så difor har me forkasta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.