Gå til innhold
Arkivverket

[#25646] Ole Olson Brinchmann g. 177? m. Ingeborg Marie Sivertsdotter Bache -kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Olson Brinchmann, skomakar i Bergen, vart døypt i Bergen 21.4.1743 og gifte seg truleg ein gong i 1770-åri med ei Ingeborg Marie Sivertsdotter Bache, som skal vera fødd kring 1741, uvisst kvar! Kanskje har parfolket først butt ein stad utanfor Bergen, men to born er fødde i Bergen:* Sivert Olson Brinchmann, fødd 27.10.1779* Bertel Olson Brinchmann, fødd 31.7.1784So er spørsmålet:Er det nokon som kan hjelpa meg finna opphavet til Ingeborg Marie Sivertsdotter Bache? Eg finn ho ikkje fødd i Bergen, og vigsli deira er heller ikkje å finna i Bergen!Eg vonar at einkvan kan hjelpa meg og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du Ole Brinchman - skomaker - i 1801 LenkeIngeborg er vel trolig død tidlig siden Ole i 1801 er enkemann etter andre ekteskap - eventuelt kan ekteskapet med Ingeborg være hans andre.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.