Gå til innhold
Arkivverket

[#25681] Bud i Romsdal


Gjest Knut R Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut R Sande

Ophuus, Bud i Romsdal.I fiskeværet Bud på Romsdalskysten bruker ein stor familie namnet Ophuus. Eg kan spore opphavet tilbake til ein Ole Johan Halvorsen Ophuus, truleg frå Mjelva i Grytten. Eg har namn på det eg meiner er fire barn etter Ole: Halvor f ca 1818, Even f ca 1827, Olaus f ca 1830 og Hans f ca 1834. Eg kjenner ikkje namnet på kona, og eg meiner det kan vere fleire born. Er det nokon som veit noko om denne familien, og som kan supplere.Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Osvald Rydjord

Fra Raumadalsfolket s 149: Marith Olsdatter Devold, f 9.10.1796, g 27.12.1817 i Grytten kirke m ungk. Ole Halvorsen Mjelva, f Ophus 1797. Søn av Halvor Halvorsen Ophus og hustru Berith Olsdatter Vestgård. 6 barn: Halvor 1818, Ole 1821, Berith 1824, Even 1826, Olaus 1830 og Margrethe 1832. Navna på barna tilsier vel at dette er de rette personene.Raumadalsfolket finner du på nett, så dermed kommer du lenger bakover for Mariths del. Ophus og Vestgård forbinder jeg ikke umiddelbart med Grytten, men der kan jeg ha feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Takk, så langt. Er det nokon som veit om Ophuus er eit lokalt stadnamn i Grytten, eller om det er ein innflyttar som har teke det med seg?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Eg takker Osvald for særs gode forslag. Eg skal undersøke vidare, men har allereie fått svar på mitt utgangsspørsmål. Eg kjem attende med spørsmål om personar som flytta frå Helset i Vestnes til Bud, og får da venteleg gode svar frå dei med innsikt om tilhøva sør for Romsdalsfjorden. Takk så langt.Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.