Gå til innhold
Arkivverket

[#25686] Erich Knudsen Hovland f. ca 1752 Hofland, Leirdal, Sogn


Gjest Anita Særvold Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Særvold Johannessen

Jeg er på jakt etter foreldrene til Erich Knudsen Hovland f. ca 1752 Hofland, Leirdal, Sogn (Relatert link 20029: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=arkiv&temanr=20029&sok=anita+johannessen&startnr=&antall=&spraak=>Lenke ). Her er det jeg har om han og familien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Erich og familien i 1801 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11301&gardpostnr=733&personpostnr=5162&merk=5162&tid=11:44:14#ovre>LenkeHar foretatt noen søk i kirkebøkene som er lagt ut på nettsidene til Fylkesarkivet i Sogn og Fjordane, og der finner jeg ingen Erik Knutsen på Hovland, i Lærdal blant fødte i perioden 1745-1755. Følgende Erik Knudsen i den aktuelle perioden er funnet, men jeg kan ikke garantere at noen av disse er den Erik du søker opplysninger om:Erik Knudsen, 1745, Grov, Hafslo LenkeErich Knudsen, 1745, Grinde, Leikanger LenkeErich Knudsen, 1746, Husabø, Leikanger LenkeErich Knudtsen, 1748, Ofredal, Lærdal LenkeEric Knudsen, 1754, Refviken, Selje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Dette var eit interessant tema! Eg har ogso ''balt'' med denne Erik Knutson, men frå hin enden.Knut Erikson (usikkert opphav) gifte seg i Hafslo 27.11.1757 med enkja Anna Sørensdotter frå Bjørnetun, Sjøtun i Hafslo. Dei busette seg på Bjørnetun, Sjøtun og fekk fleire born, mellom anna:* Erik Knutson, døypt 22.1.1758.Då det i 1788 vart halde skifte etter bestemor hans i Hafslo, var Erik busett i Bergen, og dersom han ikkje flytte derifrå att eller døydde før 1801, finst det, sovidt eg kan sjå, berre ein mogeleg ''kandidat'', og det er denne Erik Knutson som påstås vera fødd på Hovland i Lærdal prestegjeld kring 1752.Eg har opplevd før at både fødestadar og aldrar oppgjevne hjå Undersøkelseskommisjonen har vore unøyaktige, og dei fakta at Erik Knutson og Ragnhild fekk døtrer kalla Anna Karine og Karen Agathe og likeins ein son med namn Erik Søren Olai, kan tyda på oppkalling etter både Anna Sørensdotter og båe foreldri hennar i Hafslo, Søren og Agatha Bjørnetun..., eller?Eg kan forresten leggja til at Ragnhild Olsdotter, kona til Erik Knutson, var fødd kring 1746, og at ho døydde 17.6.1815. Dei budde mange år i 9. rode nr. 123 (inkl. 1801, 1815 og ved båe dødsfalli), og eg har funne dødsfalli til to av borni:* Karen Agathe vart gravlagd i Bergen 6.4.1790* Knut Olai vart gravlagd i Bergen 26.6.1789Eg vil forresten leggja til at ''min'' Erik Knutson ogso hadde ein bror og truleg òg ei søster som flytte til Bergen:* Peder Knutson, døypt i Hafslo 2.4.1763, budde i Bergen i 1788, men er førebels ukjend.* Martha Knutsdotter, døypt i Hafslo 20.4.1760, budde i Hafslo i 1788, men forsvinn derifrå og er truleg òg flytt til Bergen, førebels ukjend.Eg vonar at noko av dette har interesse for deg, og kan du hjelpa meg med fleire opplysningar om dei to andre borni til Erik og Ragnhild eller søskeni til Erik, ville eg setja stor pris på det!Med venleg helsing,Lars E. Øyane (bygdebokskrivar for Luster)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Rindedal

Har notert, sikkert fra bygdeboken for Luster (!!!)at Ragnhild kan være født i Luster 1741 og enke etter Hans Hansen Steig 1737-1778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grethe har i innlegg (2) en 'kandidatliste' med bl.a. Erich Knudtsen, 1748, Ofredal, Lærdal. Denne karen kjenner jeg for han var fetter av min TTT-oldefar og sønn av Knut Ingebrigtsen (c.1708-1770) og Ragnhild Monsdatter (f.c.1705). Jeg ville kanskje ikke se helt bort fra at dette kan være riktig kar selv om en del taler i motsatt retning. En forklaring på at han i Bergen kaller seg Hofland og ikke Offerdal, kan vel kanskje være at familien til Erik bodde på en av de husmannsplassene som Hovland hadde i Offerdalen? Det var i sin tid et lite bruk i Ytre Offerdal som kort og godt kaltes 'Plassen', men jeg vet ikke om den hørte under Hovland.Det som taler mot denne karen er for det første at alderen er 4 år for høy. For det annet så skriver Krossen om Erik Knutsen (f.1748) i bygdeboka (bd. 3) at han døde i 1769. Det står ingen flere opplysninger hverken om hvor han døde, hva som er kilden eller hvor sikkert dette er.Jeg vil avslutte med å si at det var en annen husmannsplass under Hovland som ble kalt for 'Plassen'. Den lå i Vikedalen like ovenfor Hovland. Den første husmannen som Krossen nevner her, er Peder Paulsen fra Kinserdalen som kom dit i 1777. Men det behøver ikke bety at det ikke bodde noen der rundt 1750. Kirkeboka for Lærdal som er lagt ut på nettet, er ikke komplett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har ikkje reflektert so mykje over det, men eg må vera samd med Svein (innlegg #4) i at Ragnhild Olsdotter høgst truleg var enkja etter Hans Hansson frå Steig i Luster.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Berre ein liten merknad til det førre innlegget mitt: Dersom det er den same Ragnhild Olsdotter, som var gift med Hans Hansson, so fekk ho dei fire borni med Erik Knutson i alderen 41 til 50 år! Ikkje so verst, sjølv for ei sognaførkja...! (Rekorden i Luster har førebels ei som fekk siste barnet sitt i ein alder av 54 år! Kanskje noko for Guinness...?)Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Særvold Johannessen

Tusen takk, dette så veldig interessant ut -absolutt noe å jobbe videre med :-)Når jeg finner noe Lars vil det bli oppdatert på denne siden Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.