Gå til innhold
Arkivverket

[#25741] Johanna Jensdatter, Hitra


Gjest Gunnar Sødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Carsten Schanche

Det er vel de som er her det da? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11617&gardpostnr=49&personpostnr=836&merk=836&tid=17:14:40#ovre>LenkePå Fam.search sies det at de hadde en sønn Niels døpt 20-8-1820 Hitra og en sønn Jørgen døpt 28-7-1822 Hitra.Dette er muligens riktig Jørgen? Lenkeog her i 1875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Lillegaard

Som du ser av folketellingen som det er lenke til, så hadde Iver og Johanna en datter som het Berit, Berit giftet seg med Jørgen Jørgensen. Berit er min 3 ganger tippoldemor og de hadde minst to barn (Marit og Nils). Berit døde i 1843.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gUNNAR Sødal

Hei du Berit er min 2tippoldemor. Oldfar min heitte Johanne Jonasen Hestnes og Berit blir farmor hans. Johannes var lærar og blei gift på Hunnes i Hemne Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Lillegaard

Jeg vet ikke så mye om Berit sine fofedre, men noe har jeg. Selv stammer jeg fra datteren Marit Jørgensdatter sin sønn John Andreassen. Vet ikke om du også stammer fra Marit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Lillegaard

Gunnar! Dersom du kunne tenke deg å utveksle data om denne slekten, kan du sende meg en mail. Min mail-adresse er: olillega krøllalfa c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.