Gå til innhold
Arkivverket

[#25755] ukjent sted for 4. gang


Gjest Tore A. Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Dette gaar visst ikke saa godt-:)Pröv dette : Först har du et bilde paa din datamaskin 'bilde.jpg'- og du vet hvor det er, f. eks. under 'mine bilder'Saa gjör du fölgende:Skriv nytt innlegg1. scroll ned til siste boks, der staar det noe slikt som 'parcourir' hos meg (Sök), du trykker saa paa den knappen og du faar opp en nytt vindu med innholdet til din maskin.Her leter du deg fram til 'mine bilder' (eller hva du naa har kalt mappen der du har bildene dine), naar du saa kommer frem til 'bilde.jpg' (eller hva du har kalt det), klikker du paa det.2. Naa maa du saa klikke paa OK og du vil se at bildefila de naa staar nevnt i den lille boksen ved siden av 'parcourir' (sök)3. Skriv naa hva du vil i innleggsboksen og legg det paa plass.Det jeg tror du gjör feil er at du ikke trykker paa OK knappen. Har du ikke navnet paa filen din i den lille boksen nederst saa kommer det ikke med!mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg haaper du forstod at det var paa OK knappen du _maa_ trykke naar du har klikket inn bildet paa din egen maskin-:)Saa faar vi se om du har bedre lykke naa.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.