Gå til innhold
Arkivverket

[#25782] Ukjente bilder


Gjest Tore A. Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore A. Andersen

Nå har det altså endelig lykkes meg å få inn disse bildene. Hjertelig takk for all hjelp. Jeg turde ikke skrive mer før de var på plass, så her kommer hva det gjelder: Disse 2 bildene som jeg antar er fra 1870-80 årene har jeg lenge forsøkt å få identifisert. Trodde lenge bildet til venstre var den gamle hovedbygningen på Tomb herregård i Råde i Østfold. Dette er avkreftet. Mulige steder kan være Solørtraktene og kanskje tilknytning til fam. Bjørneby? Det måtte være kjempemorsomt om noen kunne finne dette ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Tore Andreas Andersen

Gjør et forsøk igjen. Kjenner noen til disse to gamle fotografiene. Hvor kan dette være. Bildene kommer fra et par av mine oldeforeldre. Denne oldefaren var født i 1845, og var meierist. Utdannet ved Tomb eller Elingaard i Østfold. Forsøkte sist for snart 6 år siden.Mvh Tore Andreas Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.