Gå til innhold
Arkivverket

[#25790] Feil i søk 'Døypte i Evenes 1748-1764'


Gjest Kurt-Magne Fagerjord
 Del

Recommended Posts

Gjest Kurt-Magne Fagerjord

Ved søk i 'Døypte i Evenes 1748-1764', få jeg bare opp tekst, f.eks. 'Feil ReadString 15 188', 'Feil FinnIStreng2' eller lignende, ikke noe søkeresultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Brun

Jeg får samme feilmelding som Fagerjord når jeg søker i 1900-tellinga for Trondenes. Skriver f.eks. Fornavn er lik inga, og da kommer 'FeilReadString og noen tall opp. mvh Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Bjørg Lunde

Jeg har problemer med denne databasen.Dersom jeg prøver 'Nytt handlingarsøk' (f.eks År er lik 1755) kommer feilmeldingen: 'Feil ReadString 7 3'.Dersom jeg prøver 'Nytt personsøk' (f.eks Førenamn er lik Inger) kommer feilmeldingen: 'Internal Server Error'.mvh Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Kurt-Magne Fagerjord

Det er fortsatt samme feil med denne. Uansett hva jeg søker på kommer samme feilmeldinger som tidligere. Jeg kan bla i databasen, men straks jeg skal søke, kommer feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå er databasen rettet og jeg får ingen feilmeldinger ved søk, så jeg håper alt virker som det skal for dere også.Hvis ikke så meld fra i dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.