Gå til innhold
Arkivverket

[#25797] Lars Anton Larsson (Randvik), fødd i Søndeled (Risør) 1860 - utvandringsår 1885?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Lars Anton Larsson, ogso kjend som Anton Larsen, var fødd på plassen Korstvedt under garden Randvik i Søndeled 30.8.1860, men skal ha utvandra til Amerika kring 1885.Han busette seg i Goodhue Co., MN, men døydde i Minneapolis, MN 4.9.1933. Han kalla seg Anton Larson og vart gift i Amerika i 1891 med Johanna Joranger frå Hafslo i Sogn.Kan nokon hjelpa meg finna utvandringsåret til Anton?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

District 40-----Familien finnes også på samme sted i 1920, men jeg tror ikke at 1885 er året han emigrerte ..Skriften er dessuten så utydelig i 1910 at det er umulig å se annet enn 188... for det året han emigrerte-----Denne karen ankommer New York i 1886Anton Larsen12 Mar 1886age unknown MaleGlasgow, Scotland and Larne, IrelandNorwayUnited States of America State Of Pennsylvania-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Her var det noen klammer som førte til at store deler av innlegget forsvant. Slik skal det være:Hva sier kirkeboka her hjemme om tid og dato for utvandring?-----Finner Anton, kona og 2 barn her i 1910-----Minnesota,Goodhue,Cherry grove twp,District 40-----Familien finnes også på samme sted i 1920, men jeg tror ikke at 1885 er året han emigrerte ..Skriften er dessuten så utydelig i 1910 at det er umulig å se annet enn 188... for det året han emigrerte-----Denne karen ankommer New York i 1886Anton Larsen12 Mar 1886age unknown MaleGlasgow, Scotland and Larne, IrelandNorwayUnited States of America State Of Pennsylvania-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Nina for fleire innlegg.Eg har diverre ikkje hatt høve til å sjekka kyrkjebøkene for Søndeled når det gjeld utvandringsåret, men eg har tidlegare prøvd passasjerlistene over Christiania og Kristiansand, utan hell!Året 1885 meiner eg at eg fann i nekrologen til Anton Larson frå 1933.Eg vonar framleis på at utvandringi til Anton er mogeleg å stadfesta og takkar nok ein gong for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.