Gå til innhold
Arkivverket

[#25807] Anna Persdtr F1800 Hauge ,Hafslo


Gjest Hugo Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anna Pedersdotter (Hauge) er IKKJE ho som var fødd på Urnes i 1797 (for ho vart gift med Nils Erikson på Urnes!). Ny bygdebok for Hafslo er under arbeid, so om du syner litt tolmod, vil du nok finna svar der både på desse og andre spørsmål om denne ætti.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

EG har forresten to spørsmål til deg, Hugo: Eg reknar med at du er ein etterkomar etter Synneva Pedersdotter og Willum Martinus Mortensen på Nykvåg i Bø...?* Kan du fortelja meg dødsdatoen til Synneva Pedersdotter (i 1927)?* Veit du kvar det vart av den einaste halvbroren til Synneva, Edvard Karolus Iversen (eller Ellingsen?), fødd i Bø 14.12.1864 og gift i Bø 2.12.1884 med Valborg Jensine Mathilde Pedersen? Eg finn ikkje born fødde i Bø 1884-1890. Dei er heller ikkje i Noreg i 1900, og ikkje er dei i utvandrarlistene over Trondheim!På førehand takk for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hugo Jensen

Hei .Jeg kan ikke svare på noen av spørsmålene. Synøve d1927 Nykvåg Bø I Vesterålen. Jeg prøver og hjelpe en som jeg er onkel på. Hugo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.