Gå til innhold
Arkivverket

[#25855] Julie Johanne Steffensen f. 1908 d. 2001


Gjest Anita Særvold Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Særvold Johannessen

Jeg tror Julie Johanne Steffensen f. 1908, er født i Bergen, hun dør 2001. Faren heter Martin Steffensen og er gift med en Karen.Er det mulig å finne ut av noe om foreldrene hennes som kan hjelpe meg videre?mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Særvold Johannessen

Kanskje det, jeg glemte å nevne at hun gifter seg (jeg aner ikke når) med en Ananias Iversen Førland fra Lindås. Hans aner har jeg funnet en del av. Så da ser det ut som om jeg får jobbe litt videre oppe i Lindås :-)mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det ble rett familie: Martin Olai Steffensen ble ifølge Fs født 25.9. og døpt 27.9. 1865 i Austrheim av foreldre Steffen Steffensen og Magdeli Larsdatter som bor her i 1865 LenkeOd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Julie Johanne ble født 17. juni 1909 i Austrheim sokn, Lindås, som datter av Martin Steffensen Aaraasvaagen, født 1865, og Karen Henriksdatter, født 1876.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.