Gå til innhold
Arkivverket

[#25877] Karen Andrine Olsdatter Amsrudeie f. 29. sept. 1918


Gjest Jon Sætrehaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Jon Sætrehaug

Er de noen som kjener til kor denne familien vart av og om de er noen etterslekt idag? Karen Andrine Olsdatter Amsrudeie fød 29 September 1818. Under folketellinga i 1875 bodde hun og ektemannen på plassen Hulet under Hollingdalen i Søndre Land. Der oppgies en datter som heter Matea å være født 1846. Hun er gift med Ole Hansen f. ca 1853i Gran(Hadeland) Deres barn igjen a) Hans Kristian f. ca 1874 b) Olava f. ca 1875. Eg er mest intresert i Karen Andrine mykje av de andre kan ikkje stemme , Hun var datter av Ole olsen og Maren Evensdt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

For å være helt sikker på om jeg har forstått deg rett. Du er interessert i Karen Andrines liv, og hun var iflg. 1865 gift med Ole Andersen. De hadde en datter Matea fca. 1846 som var gift med Ole Hansen og de fikk de nevnte barn. Og ett eller annet her er det noe du ikke får til å stemme, men hva stemmer ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Jon Sætrehaug

Tusen tak Berit Unsjyld at de er så lengesidan eg har vert inne på internett. Dett trur eg må vere den rette lenken til denne familien. Men når døyde Karen Andrine og kor hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.