Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jon Sætrehaug

[#25878] Gunhild Marie Olsdatter, f. 1835, Vardal i Oppland

Recommended Posts

Gjest Jon Sætrehaug

Gunhild Marie Olsdatter Skeseie (Grandgaard) født 20 Mai 1835 Under folketellinga i 1865 gjenfinnes hun på plassen Syverstuen i Vardal Hun er da gift med Cristian Hansen f. ca 1836 i Vardal Under tellinga i 1875 bor de på plassen Torgerstuen i Vardal. De har da fått flere barn. Familien kan ikkje finnes i Vardal under filketeeinga i 1891. Er de noen som kjenner til om de finnes noen etterslekt i dag i Vardal eller noen anna plass takk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men vil gi deg et godt råd til en annen gang: Lag en overskrift til debatten som opplyser hvilke personer du er på jakt etter. Da er det mye større sjanse for at en person med kunnskapene du søker vil bli oppmerksom på spørsmålet ditt, enn når overskriften er 'slekt'. Her er snart 26000 spørsmål som handler om slekt!En passende tittel i dette tilfellet ville være: 'Gunhild Marie Olsdatter, f. 1835, Vardal i Oppland'Lykke til; håper du får hjelp likevel!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Jeg ser nå at redaktørene har vært inne og endret overskriften både i dette temaet og i ditt andre tema: LenkeDa burde sjansene være mye større for å få hjelp. Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jon Sætrehaug

Er de ikkje noen som veit om kor denne slekta vart av? ette 1865.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eva Johannessen

Legg samme spørsmål inn på slektshistorielaget.no da regner jeg med at du får mer svar.Eva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.