Gå til innhold
Arkivverket

[#25912] Etterlysning etter forfedre etter Agnes Emilie Nyborg


Gjest Dag Waler
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Det er en liten mulighet for at dette kan være henne. LenkeVet du om Nyborg er pikenavnet eller navn som gift. Det kan jo forandre det hele. Så har du mange Agnes født i 1888, og det er ikke alltid alle fornavn står i FT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei 'Superfetteren' min :)Så morsomt å se at du hadde et innlegg her!Av ting som har med våre fedre å gjøre finner du det under innlegg 14539 - 14580 - 14733 - 14829.Skriver du inn nummeret i søkefeltet oppe til høyre vil innlegget komme opp.Den du etterlyser er kanskje på din morsside? (Når du skal svare på innlegg her trykker du på pennen nederst etter siste innlegg.)Når det gjelder våre fedre som kommer fra Ingevaldsslekten i Sverige, har jeg nå fått utrolig mye på plass, så her trenger du ikke søke.Jeg har sendt deg 2 mailer etter mailen jeg fikk fra deg i September, men noe er tydeligvis feil med den hotmail kontoen.Bruk den gamle e-post adressen rig-mor@online.no Kan du ikke ringe meg Dag? 64934936Glad i deg! Stor klem og *Smil* fra kusina di

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Stor takk til Berit Knudsen,Oslo. Du fant fram til rett Agnes Emilie Nyborg(pikenavn)Gift med Samuel Pettersen.Vet ikke om du kan hjelpe meg med å finne hennes besteforeldre? Hilsen Dag Waler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Andreas Hansen og Ellen Olsdatter ble etter FS gift 2.6.1872 i Lier.En Ellen Olsdatter finnes døpt 1.5.1845 i Lier - foreldre Ole Evensen og Maren Rasmusdatter.Ole Evensen og Maren Rasmusdatter finner du her i 1865 tellingen for Lier LenkeOdd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Andreas ble f. 28/5 og dpt. 4/7 1847 Asker krk. Hjemmedøpt av Ole Eriksen Dalen. Foreldre Hans Jacob Hansen Tveter eie i Asker og kone Haagine Pedersdt.Det er jo morsommere å finne ting selv så jeg vil tro du kan finne mange flere opplysninger om evt. søsken foreldrenes ekteskap, deres foreldre osv. om du går inn på kirkebøkene for Asker Akershus. Kirkebøkene 1800-78 ligger her i DA, 'Databaseveljer' helt øverst til venstre på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.