Gå til innhold
Arkivverket

[#25949] Erik Erikson Bolstad (fødd i Luster 1843) - fiskar i Vardø - huslyden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Erik Erikson Bolstad var fødd i Luster i Sogn 24.5.1840 og reiste i ung alder ut som sjømann, men gifte seg i Hadsel i Nordland 22.6.1877 med Hanna Pareli Hansdotter, fødd i Brønnøy 21.12.1841. Dei flytte først til Tromsø og sidan vidare til Vardø der me finn huslyden i 1900:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~312 Erik Bolstad m b hf g Fisker 1843 Lyster i Sogn NB313 Hanna Bolstad k b hm g Hustru 1847 Brønø Helgeland Nor314 Sigrid Bolstad k b d ug Sætterske paa Bogtrykkeri 1880?? Tromsø315 Martinus Bolstad m b s ug Skolebarn 1887??316 Ingrid Bolstad k b d ug Skolebarn 1890317 Oskar Bolstad m f Narvik s ug Steiarbeider!! 1878 Tromsø~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg har ingen fleire opplysningar om denne huslyden enn dette, men vonar at nokon kan hjelpa meg med dødsdatoar til foreldri Erik og Hanna Bolstad og likeins fleire detaljopplysningar om borni deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Okkenhaug

Hei. Oskar Bolstad ble g. 01.06.1906 m. Petra Andrea Haga f. 20.12.1877 i Jarfjord, Finnmark, d. feb. 1940. Oskar d. 30.07.1957. 5 barn, se Tverrelvdalens slektshistorie, 2. utgave 1995, side 290. mvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Trond for interessante og svært nyttige opplysningar om Oskar Bolstad. Då reknar eg med at boki for Tverrelvdalen vil hjelpa oss å finna fram til nolevande etterkomarar som kan fortelja om dei andre søskeni?Forresten: Fortel Tverrelvdalsboki noko om eit mellomnamn for Oskar og den nøyaktige fødselsdatoen hans?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Sulesund

Interessant! Jeg har en Karl Harry Bolstad fra Kirkenes registrert, han var gift med min oldemors niese. Denne Karl er født i Kristiania i 1886 (forbehold om riktig årstall/sted - sekundær kilde). Hans kone var fra Narvik! Han arbeidet på Ofotbanen i Narvik på Vulcan mek. da han traff Randine (kona). De flyttet til Kirkenes i ca 1909, eldste sønn [redaktøren har fjernet opplysninger om person født etter 1904], er født i Skjomen, Ankenes 1909(nå Narvik). Jeg må sjekke litt mer rundt dette med en Bolstad, - men Karl kan jo være en fetter el.l.? Kanskje er det bare 'et skudd i halvmørke!?'mvh Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Villy Ovesen

Det finnes mange Bolstad i Kirkenes i dag, men jeg tror de fleste er etterkommere av (Karl) Harry Bolstad nevnt i forrige innlegg (han hadde iallfall 7 barn og 5 av dem er født i Kirkenes). Tror ikke han er i nær slekt med Erik Eriksen Bolstad, det er vel (Karl) Harry du finner her Lenke som sønn av Knud Bolstad fra Aamot i Østerdalen.Oskar Emil Eriksen, stenarbeider, bopel Tunnelbrakken (Kirkenes), f. 1878 i Tromsø, konf 1892 i Vardø, giftet seg ifølge kirkebøker for Sør-Varanger 1/6-1907 med Petra Andrea Haga, f. 1877 i Jarfjord.Konfirmasjonen i Vardø viser at Oskar Emil Eriksen er født 24/2-1878, døpt 10/6-1878 i Tromsø. Foreldre er 'Sømand Erik Eriksen og hustru Hanne f. Hansen'Oskar Emil har iallfall en datter født 1912 i Vardø, konfirmert 1929 i Kirkenes. Dette viser vel at familien har flyttet litt frem og tilbake mellom Vardø og Kirkenes.Hvis du vil ha opplysninger om denne datteren, kan du sende epost direkte til meg (adresse finnes på telefonkatalogen.no)Mvh Odd Villy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Marianne og Odd Villy for nye innlegg.Eg er samd med Odd Villy i at (Karl) Harry Bolstad neppe er av same ætt som Erik Erikson Bolstad. Det finst so mange Bolstad-gardar rundt ikring at det ville ha vore svært so tilfeldig! Og dessutan kjenn er eg huslyden til Erik Erikson og søskeni hans so pass godt at eg veit der ikkje kan vera noko samband!Opplysningane som du Odd Villy kjem med, er svært lovande, og eigen e-mail følgjer!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Okkenhaug

Da har Villy gitt mellomnavn og f.dato, og han kjenner trolig Oskar's sønn som fortsatt lever i Kirkenes: [Redaktøren har fjernet opplysninger om levende personer]De andre barna til Oskar og Petra Andrea: Synnøve f. 05.01.1912, d. ug. 1992, Haldis f. 1914, d. 2 år gml. Rudolf f. 1920, d. ug. 1992. Jeg nevnte 5 barn, men den 5. var søsterdtr. av Petra Andrea: [Redaktøren har fjernet opplysninger om levende personer] mvh Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ein stor og hjarteleg takk til Trond for nye fine opplysningar om huslyden til Erik Bolstad. Eg kjem til å ta kontakt med Erik (junior) når eg kjem attende til Noreg, truleg i januar! Han kan sikkert fortelja meg kvar det vart av søskeni til far sin...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.