Gå til innhold
Arkivverket

[#25987] Etterkommere etter Kathrine Bjørknes født 1887 i Vikersund


Gjest Phillip Arvid Finne
 Del

Recommended Posts

Gjest Phillip Arvid Finne

Jeg søker etter etterkommere eller folk som har kjennskap til: Kathrine Bjørknes født 1887 Vikersund? Det eneste kjente tidspunkt er 10 mai 1912 Rikshospitalet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei!Jeg vil anbefale deg å lese denne debatten: 25810 Temaoverskrifter. Grunnen? Det er lettere å hjelpe noen om det er lagt inn en etterlysning med en informativ tittel. I tillegg er det lurt å unngå bruk av kun store bokstaver, da dette er slitsomt å lese.Så til saken: Hva skjedde 10. mai 1912 på Rikshospitalet?mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig håklev

Kan ikke finne Kathrine Bjørknes i FT 1900 Kun to fam. i Sunnelven MRSå til Rikshospitalet 1912Det er mulig at Statsarkivet i Oslo kan ha materiale derfra om dette gjelder sykejournaler. Eventuelt Oslo ByarkivGjelder det Dødsfall har Deichman dødsfallprotokoller på fich,der vil det stå om vedkommende hadde etterkommere.Gjelder det fødsel vil Oslo Byarkiv ha fødselsmeldinger,da står det hvor vedkommende bodde,og hvor mange barn hun har født.Så kan man utfra denne adressen se på de kommunale folketellingene i Oslo. Tilgjengelige fra 1901-1943 Jeg vil anbefale deg å kontakte Oslo Byarkiv. Legger til en lenke dit:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Solveig Håklev

HeiFant du ut noe mer om Kathrine Bjørknes ?Nå skal jeg til Oslo Byarkiv imorgen og kan da se hva de har der.Svar meg gjerne på mail:srhaklev@broadpark.noMvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.