Gå til innhold
Arkivverket

[#25990] Sætran på Agdenes i Ørlandet


Gjest Kjetil Arntzen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjetil Arntzen

Søker etter slekt til min sønn. Det gjelder fødested til Albertine Matiasdatter Sætran som var født 1865 i Agdenes på Ørlandet. Noen som kan hjelpe meg med informasjon om hennes forfedre... Hun flyttet senere til Frøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Kvernhusvik

Albertina var født 06.02.1865 på Sætran i Agdenes, døpt 17.04.1865 i Værnes kirke, hun var hjemmedøpt 18.03 av Lars Nilsen Sætran.Ørland 17.10.1848 Mathias Halvorsen Grande innerst ungk Løvnes 26, Halvor Ingebrigtsen Løvnes, Marta Nilsdtr Bakken pike Røstad 28, Nils Olsen RøstadØrland 23.03.1822 26.05.1822 Mathias, Halvar Ingebrigtsen Løvnæs fisker, Marit Hansdtr koneØrland 28.04.1820 04.06.1820 Marta, Nils Olsen Røstad fisker, Kassi Johansdtr konemvh Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Arntzen

Jeg finner familien ikke igjen i 1875... Hvor er foreldrene født?. Finner en plass at det er Agdenes. (jeg er ikke kjent i området)Kan noen hjelpe meg å finne deres foreldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Arntzen

Beklager men jeg hadde åpnet maskinen og det gikk en stund før jeg så svaret... Beklager igjenTusen takkFinner du foreldrene til dem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Arntzen

Finner noen fødsel og foreldre tilHalvar Ingebrigtsen Løvnæs fisker, Marit Hansdtr koneNils Olsen Røstad fisker, Kassi Johansdtr kone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.