Gå til innhold
Arkivverket

[#26025] Døde i Bergen 1912-1972 Skifte/etterlatte


Gjest Ellen Rognaldsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ellen Rognaldsen

Finner i døde i Bergen 1912-197215065 560 Nille Rognaldsen d.23/9-1919Finnes det et skifte evt. hvem er nevnt som etterlatte? På forhånd takk.Mvh. Ellen Rognaldsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Hadeler-Jacobsen

Hei Ellen, et spørsmål litt på siden, vet du om Rognaldsen-navnet stammer fra Rognald Jørgensen født 1785 død 1831? Min oldefars navn var Jørgensen, mens hans brors etterkommere bruker Rognaldsen, er jeg blitt fortalt. Vennlig hilsen Eva HJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dødsmeldingen sier at hun etterlot seg enkemannen Anders Rognaldsen, Lille Solheim, og barna Karl R., Kristine, g.m. Knut Riple, Lonevåg, Gina, g.m. Martin Knudsen, Bøhmergaten, Anna, g.m. Bernt Haaverstun, Laksevåg, Henrik R. var død, og hadde etterlatt seg sønnen Øivind, 10 år, bosatt Lille Solheim, Andreas R. var død, og hadde etterlatt seg barna Alf, 19, Ninni, 17, Kristian, 16 og Bjarne, 10, alle bosatt Lille Øvregate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Hadeler-Jacobsen

Rognald Jørgensens foreldre: Jørgen Michelsen 1744-1813 Bruk nr. 6 Langeteig Leikanger og 2. egte Jøraand Rognaldsdtr. Sjursen, Vik Djuvik 1750-før 1801. Jøraand hadde en bror døpt Ole Rognaldsen, død tidlig, om der var en Ole til vet jeg ikke. Mvh EvaHJ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.