Gå til innhold
Arkivverket

[#26061] Kjøretøyregister i Hordaland og Bergen


Gjest Hans Gangstø
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Gangstø

Ved oppslag på følgende '13.11.2004 Svein Sture er ny gjest i Digitalpensjonatet. Han har registrert køyretøy registrerte i Hordaland og Bergen 1908-1940, rutebilkonsesjonar i Hordaland 1931-1935 og ei oversikt over førarkort utskrivne i Hordaland 1927. ' får jeg som overskrift i tabellen som åpnes:'Folketeljing for Tjølling frå 1814 ID Politidistrikt Bilnr. Eigar Førenamn Etternamn Fabrikat Fabrikat Hk Fabrikasjonsland Registreringsår Karosseri Merknad Kjelde 1 1 Bergen O-1 Einar Ruth Paasche Einar Ruth Paasche Windhoff Windhoff 8-16 Tyskland 1908 Åpent karosseri overgåt til E. A. Pedersen 1912 Pedersen 2 2 Bergen O-2 A.s Taksameter Taksameter Clement Clement 8-12 Frankrike 1910 Lukket karosseri Pedersen 3 3 Bergen O-3 A.s Taksameter Taksameter Clement Clement 8-12 Frankrike 1910 Lukket karosseri PedersMvh Hans Gangstø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg får:Bilar registrert i Hordaland og Bergen 1908-1940 ID Politidistrikt Bilnr. Eigar Førenamn Etternamn Fabrikat Fabrikat Hk Fabrikasjonsland Registreringsår Karosseri Merknad Kjelde 1 1 Bergen O-1 Einar Ruth Paasche Einar Ruth Paasche Windhoff Windhoff 8-16 Tyskland 1908 Åpent karosseri overgåt til E. A. Pedersen 1912 Pedersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Gangstø

Ja det får jeg også nå. Prøvde flere ganger i sted med samme resultat ( uten å ha vært innom Tjølling tidligere). Underlig ? Mvh Hans Gangstø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.