Gå til innhold
Arkivverket

[#26074] Nils og Peder Eriksen Hamberg


Gjest Hanne Hanssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Hanssen

Jeg lurer på om det finnes etterkommere etter Nils og Peder Hamberg. Peder var skreddersvenn i Trondheim i 1900. Han var født i 1871 i Sverige (Ifølge FT1865). Familien bodde i Brønnøysund.[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=hentglobal®ister=etternavn&pgj=434&teljing=ft1900&filnamn=f01601.wc2&amt=16&funnenr=282>LenkeNils er født 1866 i Alsen, Jämtland, der foreldrene Karen Ol(of?)sdatter og Erik Hamberg kom fra. De flyttet til Brønnøy, og min oldemor Emma Hamberg ble født der i 1876.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Hei Hanne!Ingen av lenkene dine virker. Jeg antar det skyldes at du har glemt å klikke på tallet foran navnet i øverste felt - den person du ønsker å legge lenke til. Når klikker på dette tallet (her 4560), vil personens navn fremheves i svart i feltet nedenfor. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.