Gå til innhold
Arkivverket

[#26128] Garden Romøren ( Romøyri ) v/Fjærlandsfjorden i Sogn, og dei første som busette


Gjest Magnar Hole
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnar Hole

Iflg. Balestrandboka ( av Laberg ) skal dei første kjende brukarane på Rømøyri være Ola Johannesson Holum, truleg frå Leikanger - og Guri Sjursdtr. frå Årdal. Sonen deira - Jens er min 3x tippoldefar. Denne grd. har vekselvis tilhøyrd Leikanger og Balestrand, då den låg ca. på kommunegrensa. Ola levde 1719 - 1771, og Guri 1734 - 1787. Ho blir seinare omgift m. Per T. Tenningsåsen. Er det nokon som kjenner til desse to, og kor dei kom frå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bygdeboka for Leikanger finner jeg to garder Holum - den ene ligger i Fresvik.På garden Holum i Leikanger finner jeg som bruker Johannes Knutsen Alvig (1690-1771) g.med Karen Olsdatter (død 1752).Barn:Knut 1717-1765 Ola Ingeborg Kristine 1722- Birte 1727- Daniel 1731-32Denne Ola kunne passe bra, men om han står det at han budde i Bergen og hadde ein son Noa f.kr. 1756.På den andre Holum garden (Fresvik) finner jeg ingen som passer.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.