Gå til innhold
Arkivverket

[#26154] Tilbakeknappen mangler ?


Gjest Helge R. Naess
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge R. Naess

For meg ser det nå ut til at den runde 'tilbake- knappen' (överst til venstre) mangler eller er blitt fjernet ? Men den savnes. Det er kanskje den som hr. Oldervoll kaller skrolleknappen hvis jeg husker rett ? (Med å skrolla mener han vel å bla nedover eller oppover ? Si ikke at det er eller var en feil på min maskin: - tidl. etterlyste jeg f.eks. hvorfor jeg ikke lenger kunne skrive æ ö å ü osv. en tid i noen innlegg til arkiv- eller brukarforumet, mens det gikk fint alle andre steder. Fikk ingen lösning på det den gangen.Uten forandringer på min side er det allikevel plutselig blitt mulig, som man kan se ovenfor. Det var nok noe humbug i det nye DA-programmet, men mye av slikt er jo etterhvert blitt rettet, hörer jeg. Hilsen Helge R. Naess, London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Koehler

Jeg har ingen problemer.Dersom du med 'mangler eller er blitt fjernet' mener at den ikke lenger er klikkbar, så har du gjerne fått opp en nytt vindu. For å fjerne dette kan du klikke på krysset øverst i høyre hjørne. Hvis du går inn på lenken til den første luken i julekalenderen (på Digitalarkivets hovedside), vil denne åpne seg i et nytt vindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Takker for svar, men den 'knappen' mangler, som jeg skrev, for den er ikke å se noe sted. Hvis jeg klikker krysset överst i höyre hjörne som du foreslår, kommer jeg tilbake til forsiden og så må jeg åpne brukarforumet på nytt.Er det bare jeg som ikke har denne 'knappen' ? Ja, det hender stadig at jeg finner et innlegg med vedlagt 'lenke' som er av interesse'. Når jeg er ferdig med det, kan jeg ikke gå rett tilbake til forrige side, men må krysse meg ut via forsiden og så tilbake til brukarforumet etc.Beklager at jeg finner det litt vanskelig å forklare saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Dette høres ut som Back/Tilbake knappen i Internet Explorer...Kan det være at hele menylinja øverst har 'forsvunnet'Den får du i så fall tilbake ved å velge (fra menyen aller øverst) Vis-Verktøyslinje- Standardknapper...?Har engelsk meny, så hos meg blir det View-Toolbar-Standard ButtonsJan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Sitat: (fra Jan Peter Wiborg) 'Kan det være at hele menylinja øverst har 'forsvunnet'. Den får du i så fall tilbake ved å velge (fra menyen aller øverst) Vis-Verktøyslinje- Standardknapper... Har engelsk meny, så hos meg blir det View-Toolbar-Standard Buttons.'Takk skal du ha Jan Peter, så enkelt var det og så dum var jeg, jeg ante ikke at dette hadde noe med 'standard settings' å gjöre. Så nå er 'knappen' på plass igjen ! Beste hilsen - Helge R. Naess, London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.