Gå til innhold
Arkivverket

[#26158] Mari Jørgensdatter fra Hurdal


Gjest Vidar Holum
 Del

Recommended Posts

Gjest Vidar Holum

Hei du finner hele etterlysningen her på DIS sitt nye flotte Slektsforum: LenkeVær å snill titt og legge innlegg der så er det lettere for meg å holde oversiken.Hilsen Vidar Holum Snart i julestemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Beklager Vidar, men hensikten din med innlegget her skjønner jeg ikke noe av. Om du vil ha det samlet i DIS hvorfor skriver du da her og ber brukerne av DA legge inn svar i DIS. Kan det være at det ikke skjer stort i det nye Slektforumet i DIS eller er det en slags vervekampanje? Spørsmålet er ikke ment som noen spydighet om noen skulle oppfatte det slik.Skriver du etterlysningen her så bør vel også svarene ligge her så andre også kan ha glede av dem.Man kan vel gjerne bruke både DIS og DA, men bland dem ikke sammen for da blir det bare rot.Jeg for min del foretrekker DA fordi det er så utrolig levende og fordi de ikke setter opp kunstige grenser for hvor du skal søke etter folk. Jeg har en del som flytter fram og tilbake over både fylkes- og sognegrenser, og hva med dem.... Hvordan holder man oversikten da med litt i det sognet og litt i et annet sogn osv.?Lykke til videre med søkingen enten det er i DA eller DIS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Holum

Det var bare for i en overgangsperiode få tilslag i begge kanaler.Men blir det et problem så skal jeg stoppe med det.Beklager. Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei.Det var ikke ment at du skal stoppe med noe som helst. Det ville jo være leit.Men legg en etterlysning begge steder, men be ikke folk legge svarene i den andre 'debatten'. Det kan det bli skikkelig rot av, og du kan fullstendig miste oversikten.Om du legger inn begge steder får man jo tro og håpe at du har en større sjanse til å finne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.