Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Lise mette Johansen

[#26173] Søker etter etterkommere av Karlsen i Skjeberg

Recommended Posts

Leter etter etterkommere av Alfred Heldor Karlsen født i 1866 i Skjeberg. Han var gift med Marie Karlsen. Lurer på om de fikk noen barn rundt 1910?? Er det noen der ute som klarer å hjelpe meg å finne ut noe om det??? Lise Mette

Guest Marianne Bjordal Strømsholm

Du spør her etter opplysninger om personer født etter 1904. Vi minner om at Digitalarkivet opererer med en grense på hundre år for publisering av personinformasjon. Vi ber derfor deg legge ut din e-postadresse slik at de som har opplysninger til deg kan kontakte deg direkte. Vennlig hilsen Marianne Bjordal Strømsholm

Da legger jeg ut min e-mail adresse i tilfelle noen der ute klarer å finne noen opplysninger. lisemette@guatemala.no

Guest Egil Sundelius

og hvor bor Alfred i f.eks FT 1900 ? Han er da ca 44 i 1910, og han har ikke fammilie da? hilsen Egil S.

Under dåpen 1905 til datteren Ester, så fant jeg Alfred og Marie Karlsen som foreldre. De var bosatt rundt Sarpsborg området. De står under dissentersamfunn. Lise M

Guest Magne Grasto

Hva er din kilde for Alfreds fødsel? Det ble ikke døpt noen ved det navnet i Skjeberg i tidsrommet 1865-1867.M. Grasto

Guest Egil Sundelius

Finner en Svensk kandidat her Lenke , navna passer noe bra ? hilsen Egil S.

Guest Egil Sundelius

Sporet litt av her,men fant konas far i ft. 1875 : Gunder Svensen m Husfader g Saugmester 1831 Method .! Mulig også lokale 'bygdebøker' kan hjelpe deg med etterkommere. hilsen Egil S.

Guest Magne Grasto

Nei Egil, bygdebøkene for Skjeberg skal en være av 'høye' slekter for å komme med i. Eller ha hatt en viss posisjon i bygda. En STOR mangel, men sånn er det nå engang.M. Grasto

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.