Gå til innhold
Arkivverket

[#26173] Søker etter etterkommere av Karlsen i Skjeberg


Gjest Lise mette Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lise mette Johansen

Leter etter etterkommere av Alfred Heldor Karlsen født i 1866 i Skjeberg. Han var gift med Marie Karlsen. Lurer på om de fikk noen barn rundt 1910?? Er det noen der ute som klarer å hjelpe meg å finne ut noe om det??? Lise Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bjordal Strømsholm

Du spør her etter opplysninger om personer født etter 1904. Vi minner om at Digitalarkivet opererer med en grense på hundre år for publisering av personinformasjon. Vi ber derfor deg legge ut din e-postadresse slik at de som har opplysninger til deg kan kontakte deg direkte. Vennlig hilsen Marianne Bjordal Strømsholm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lise mette Johansen

Da legger jeg ut min e-mail adresse i tilfelle noen der ute klarer å finne noen opplysninger. lisemette@guatemala.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lise mette Johansen

Under dåpen 1905 til datteren Ester, så fant jeg Alfred og Marie Karlsen som foreldre. De var bosatt rundt Sarpsborg området. De står under dissentersamfunn. Lise M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Sporet litt av her,men fant konas far i ft. 1875 : Gunder Svensen m Husfader g Saugmester 1831 Method .! Mulig også lokale 'bygdebøker' kan hjelpe deg med etterkommere. hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Grasto

Nei Egil, bygdebøkene for Skjeberg skal en være av 'høye' slekter for å komme med i. Eller ha hatt en viss posisjon i bygda. En STOR mangel, men sånn er det nå engang.M. Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.