Gå til innhold
Arkivverket

[#26178] Oppslag i kirkebøker for Varteig i Østfold


Gjest Lena Berg Nordli
 Del

Recommended Posts

Gjest Lena Berg Nordli

Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med et oppslag i kirkebok for Varteig. Leter etter dåpen til min bestemor. Hvem faren hennes var, aner jeg ikke, men hennes mor het Karen Johanne Anthonsdatter, f 1881. Bosatt i Gabrielshytten i 1900 Lenke Navnet til bestemor var Anna Hansine, og hun var født i mars 1901. Etternavn vet jeg ikke, hun brukte navnet Thøgersen da hun giftet seg, men det er etternavnet til mannen hennes mor senere giftet seg med. Jeg vet at det ikke var faren. Takknemlig for all mulig hjelp. mvh Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny Folkvord

Kirkebok for Varteig :Anna Hansine, uektefødt 25.3.1901, dp.2.6.1901 Foreldre : Veiarbeider Karl Johan Jansen (stod først Olsen, men det er strøket over), og pige Karen Johanne Antonsdatter.Faren født 1867, moren født 1881. Begges første leiermål. Foreldrenes bopel klarer jeg dessverre ikke å tyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.