Gå til innhold
Arkivverket

[#26193] Etterlysninger Hadsel i Vesterålen


Gjest Steinar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

heietterlyser følgende1. Arne Olsen f. ca 1824 på Hennes sønn av Ole Kristensen ifølge 1865 ft. men hvem var hans mor og hennes foreldre?2. Olava Olsdtr f. 1802 i Hadsel g. m. David Arnesen, Hennes. Hvem er hennes foreldre.3. Anna Malene Olsdtr f. ca 1763 gift med Christen Gabrielsen Lonkan4. Knut Nilsen f. Nordfjord fikk datteren Lisa Marie f. 1842, med Rebekka Andersdtr på Hennes Hvet noen noe om han? og hvilken Nordfjord han er fra.5. Anne Marie Dreyer f. ca 1786 i Trondheim. Er hun datter av Willads Dreyer som var prest i Hadsel? hun var gift med Paul Andreas Antoni Paulsen6. Anne Nilsdtr Grønbech f. ca 1712 g. m. Christen Rasmussen Hennes far skal visstnokk være Nils Larsen Grønbech men han er vanskelig å finne noe om. Samme Nils skal være far til Christopher Nilsen Grønbech f. ca 1702 g. m. Ellen H. RøstDe flste her er i en Anerekke som jeg holder på å sette opp for en som på morsiden er fra Hennes i Vesterålen.Steinar Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

1. Mora til Arent Olsen (1827-1902) het Karen Arentsdtr (1795-1859). 2. Foreldrene til Olava Olsdtr var Ole Olsen og Karen Pøsdtr, Hennes. 3. Foreldrene til Anna Malene Olsdtr var trolig Ole Monssen og Berit Gregusdtr, Ingelsfjorden. 4. Ingen opplysninger. 5. Neppe. Dreyer og kona hadde barn født 1783, 1785, 1787, 1788, 1789 og 1791. 6. Faren til Anne Nilsdtr Grønbech het Nils Larssen, men jeg kan ikke se at han brukte navnet Grønbech. Jeg kjenner ikke til at Anne hadde en bror som het Christopher, men har ikke full oversikt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.