Gå til innhold
Arkivverket

[#26215] Hvor er Slatjin


Gjest Kari G Boisvert
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg tester ut dnne kandidaten som vel må være identisk med Ole fra Høgsfjord. Kilde FS-----OLE ERIKSENBirth: 29 DEC 1867Christening: 01 JAN 1868 Underberge gård, Forsand sogn, Rogaland, NorwayDeath:Burial:Father: ERIK HALVORSEN (se 1865 Lenke )Mother: KRISTINE OLSDR-----PÅ den annen side ser ingen av Ole's barn ut til å bære noen av disse navnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Boisvert

Tusen takk alle sammen for all hjelp. Jeg jobber videre med de to Ole'ne (Trondhjem og Stavanger). Utifra de opplysningene vi har fra familien er det mest sansynlig at det er den Ole'n som er i Clay, men han kan jo ha kjøpt land i Polk, det er ikke så langt fra hverandre. Jeg har også funnet ut at hans enke giftet seg igjen og fikk to barn til, noe som er ukjent i familien, så der er det to tanter som er ukjent. Hvis noen kommer på noe mer eller har noen flere ideer tar jeg dem selvfølgelig imot med takk. Tusen takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.