Gå til innhold
Arkivverket

[#26220] Inger Helene Eliassen f.1899 i Østfold


Gjest Hanne Ihlen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Ihlen

Leter etter Farmor Inger Helene Eliassen 29.10.1899 - 1952 fra Tune (?) med søskene Alfred, Johannes, Ragna, Magnhild, Peder og Ole V. (opplysningene kommer fra fjern slektn.) Mangler årstall og foreldrenes navn. Farmor giftet seg med i 1920 og fikk 2 barn, [Redaktøren har fjernet informasjon om nålevende personer.] Her stopper det med informasjoner. Jeg er altså ute etter alt som har med familien å gjøre. Glad for all hjelp. mvh HANNE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ihlen

Jeg skal prøve ut de informasjonene, var noen navn jeg ikke har hørt nevnt i familien (Harald Edvin). Men stiller ganske så åpen for det meste.Jeg takker iallefall for bidraget. mvh HANNE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ihlen

Etter en gjennomlesning av etterlysningen fant jeg at noe var fallt ut: Inger Helene Eliassen f.1899 d.1952 i Tune giftet seg med Hans Olaf Hansen Bøe f.1896 i Rakkestad d.1971 i Tune, de giftet seg i 1920 og fikk barna Odd-Willy (1921-1999) og Inger Johanne (1923-2001).De bodde på Haflundsøy (Sarpsborg) hele sitt liv. mvh. HannePS Innlegg 2: iflg slektn. opplysning finnes det intet barn i familien med navn Harald Edvin som er oppgitt i Digitalarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.