Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Magnar Hole

[#26238] Slekten Drabitius

Recommended Posts

Gjest Magnar Hole

Iflg. 'Ættebok for Kyrkjebø' skal Hans Mikkelsen Drabitius være lensmann i Kyrkjebø først på 1600-talet. Er Drabitius ei dansk ebetsmannslekt ? Eller kan det være tysk via Bergen ? Hans hadde 2 søner med kone nr. 1, ukjent. Kone nr. 2 skal være dtr. til Søren Lauritzen Heiberg. Barnlause. Er det nokon som har kjennskap til Drabitius-slekta, eller har tips om opphavet til denne Hans ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magnar Hole

Jo, Takk skal du ha Odd. Eg har sett denne, men eg får det ikkje til å stemme med Kj.bø boka. Iflg. den, skal Hans Mikkelson være farfar til Hans Larsson som er f. 1642 - 1705. Då skulle H M vore f. på 1500 - talet. Her er det litt 'forvirring' i kildene m.h.t. navn og årstal. Kven skal vi tru på ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Det står feil i Ætteboken;Michel (hans far kan ha hett Mathias) Drabitius gm NN Søffrensdtr Heiberghadde sønnenHans Michelsen Drabitius (min 5- og 6xtipp) gm1) Bothilde Jonsdtr Kyrkjebø (min 6xtipp)2) Sigrid Sjursdtr Frivik (min 5Xtipp)Mvh Arnfrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johannes Engesæt

Dette var interesant. Er sjølv niande ættleddet i rett nedstigande line på mannsida.Tar sjølvsakt forbehold om at slektsgranskarane har funne rette samanhangen. Johannes Engesæt.Navnet er avleda av Engesæter Brekke i Sogn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.