Gå til innhold
Arkivverket

[#26239] Lina Randine Pedersen f. 21.01.1911


Gjest Steinar Sletten
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Sletten

Prøver å finne mine oldeforeldre, dvs. foreldrene til Lina Randine Pedersen f. 21.01.1911. Hun er født uten for ekteskap i Rogaland (sannsynligvis Stavanger). Giftet seg i Førde i Sunnfjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg har forsøkt å finne vielsen i Førde, siden den vil gi opplysninger om fødested og far, men fant ikke den. Er tidspunktet for vielsen kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Sletten

Det viser seg at Lina Randine Pedersen (Fleten er morsnavnet) Giftet seg i Florø sansynligvis den 08.06.1934 med Matias Anton Nydal F:20.06.1906 d:1988 Det var mor til Lina som sansynligvis heter Birgitte Fleten (gift Vågene) som var og tjenestegjorde i Stavanger og ble der med barn . Farens etternavn kan jo da være Pedersen . Reiste fra Stavanger av div grunner før Lina ble født , slik at Lina er født i Førde(Nydal,Holsen,Fleten) Håper dette kan bidra til noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Lina Randine, datter av fabrikkarbeider Trygve Pedersen Hytlam(?), født 1890, hjemmehørende i Johannes menighet i Stavanger, og Bergitte Ludvigsdatter, født 1891, ble født 21. februar 1911, og døpt 5. mars 1911 i Holsen, Førde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hei. I Førde Bygdebok under Fletene finner jeg på bruk 5:1887 til kr. 1900Ludvik Nikolai Bertelsson f. 1856 på Holsen. Gift før 1890 med Randine Sjursdotter f. 1863.Barn i ekteskapet:a. Bergitta Marie f. 1891(Ingen flere barn oppgitt)Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.