Gå til innhold
Arkivverket

[#26246] Etterlysning. 'Aner og slekter i søndre Østfold'


Gjest Solveig Hanssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Hanssen

Jeg har ofte lånt på biblioteket 'Aner og slekter i søndre Østfold' (Bind 1 og 2) av Erik Martin Grønnerød. Vet noen om det er mulig å få kjøpt disse nå og i tilfelle hvor? Vennlig hilsen Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei!Det er Erik Martin Grønnerøds sønn som sitter med manus og distribuerer kopier av bøkene på forespørsel, mer eller mindre til selvkost etter hva jeg har skjønt. Har selv en bestilling inne, men har ikke hørt noe nå til tross for at noen uker har gått. Muligens kan han ha blitt utsolgt, for det var visst bare et par-tre eksemplarer igjen hos ham.Send meg en mail på privaten, så skal du få navn og telefonnummer til mannen. Mailadressen min er fornavnet og etternavnet mitt med små bokstaver i ett ord, og så har jeg en yahoo.com-adresse.Med vennlig hilsen Marius Hellerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Grasto

Hei Solveig,jeg håper det er i orden at jeg hopper på denne. Jeg har også forsøkt å skaffe dette verket, men uten hell. Har laget et innlegg på QXL dersom det skulle være noe der, og også på antikvariat.net. Vi får nok bare tråle alle lokale bokantikvariater med jevne mellomrom.M. Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.