Gå til innhold
Arkivverket

[#26250] Lyster Prestegård


Gjest Bjørn Haaland
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Haaland

En av mine forfedre, Ole Sivertsen, skal være født på 'Lyster Prestegård'Kan noen fortelle meg hvor dette er ?Vennlig hilsenBjørn Haaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Det kan sjå ut som denne anen din er identisk med Ole Sjurson, sidan kjend som Ole Kjesbu, fargar og haugianar, fødd på plassen Lauvhjellene under Dale prestegard i Luster og døypt der 2.2.1783. Ole flytte til Røros i 1816, men gifte seg i Haltdalen 2.3.1820 med Ragnhild Olsdotter frå Nordaune i Haltdalen, døypt i Haltdalen 5.11.1797. Etter fleire år på Røros og sidan på Tynset flytte Ole og Ragnhild i 1840 til Skogn der dei kjøpte garden Kjesbu. Men i 1847 flytte dei vidare til Levanger der Ragnhild døydde 13.12.1875. Ole d. same staden 4.4.1878. Dei fekk åtte born, men diverre manglar eg ein del opplysningar om desse borni. Kanskje du Bjørn kan hjelpa meg?Med venleg helsing,Lars E. Øyane, bygdebokskrivar Luster kommune, loya@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Haaland

Takk for fin hjelp, riktig alt sammen.Øyane - jeg sender separat en fil med noe av det jeg har om etterkommere etter min tip tip oldefar mvhBjørn Haaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.