Gå til innhold
Arkivverket

[#26279] Sivert Andreas Olson (1823- ), haugianarson til California i 1850 - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Sivert Andreas Olson, eldste son til haugianaren Ole Sivertson på Kjesbu i Skogn og kona Ragnhild Olsdotter frå Nordaunet i Haltdalen, var fødd på Røros 8.8.1823, men utvandra til Amerika frå Levanger i 1850. Reisemålet var California, og eg ser av FT US 1870 at det var ein A. S. Olsen i Sacranmento Co., CA i ''høveleg'' alder, men om det er same mannen, er vanskeleg å slå fast.So no vonar eg at ein eller annan ''glup'' emigrasjonsforskar kan hjelpa meg med å finna att denne trønderen i Amerika?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jon for nye innlegg.Nei, problemet er framleis ikkje løyst, so om du har tips å komma med, er du hjarteleg velkomen!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Aud Kalland Sterten

I forbindelse med at jeg arbeider med en artikkel om Anders Lorentzsen Sterten, opprinnelig fra Lensvik, som også utvandret fra Levanger i 1850, har jeg trolig funnet et spor etter din etterlyste Sivert Andreas Olsen.En S. A. Olssen skriver et brev hjem datert 30. juni 1853 Francisco, som ble publisert i Nordre Trondhjems Amtstidende den 6. september 1853.Jeg kan sende en kopi av brevet på mail hvis du ønsker det.Mvh Aud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Heisan, hjarteleg takk til Aud for spennande innlegg. Eg tek gjerne imot kopi av nemnte brev. E-posten min: lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.