Gå til innhold
Arkivverket

[#26308] Feil i søkestreng: døpte Leksvik 1765-1841


Gjest Kirsti Lyng Huse
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsti Lyng Huse

Har gjentatte ganger forsøkt søk på barn av Johannes Kristiansen Sæter. Han kommer opp med 2 barn, men etter det som sies på sida skal det være 3 funn. Det sies videre at det er feil på søkestreng. Når jeg forsøker å få opp et av barna ved å klikke på lenken vises intet resultat.Vennlig hilsen Kirsti Lyng Huse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Kvernhusvik

Hei Kirsti,Hva det kommer av får DA svare på, men Hanna som var f. 17.11.1841 og døpt 26.12 er den siste posten i filen for 1765-1841, kan ha noe med det å gjøre.Går du til hjemmesiden min så finner du hele basen der som tekst og BD87, har du ikke BD87 så kan du enkelt lage en excel fil.mvh Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Lyng Huse

Hei Leif,Takker hjerteligst. Skal ta en titt på hjemmesiden din, og da ordner det seg nok tenker jeg. Du har gjort en kjempefin jobb med kirkebøkene. Har selv skikkelige problemer med å forstå hva enkelte prester har skrevet, og da er basene dine utmerkede å sammenlikne med, og jeg må innse at jeg har vært på 'bærtur' i enkelte tilfeller.Vennlig hilsen Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.