Gå til innhold
Arkivverket

[#26317] JULEKALENDER


Gjest Astrid Ryen
 Del

Recommended Posts

Gjest Astrid Ryen

Selv når man blir så gammel som meg, så føler man både spenning og glede ved at noe nytt presenteres hver dag fra adventstidens begynnelse og helt frem til julekvelden.Den digitale bokhylle fylles med stadig mer interessant stoff etter hvert - et flott tiltak! Min favoritt hittil i år er Pontoppidans kart over det sørlige Norges og hans nitide beskrivelse av fjell, elver, øyer og mye annet i vårt land.Kartet fascinerer meg med alle navn som finnes når man forstørrer det. (Oppdaget forresten at Smølen på Nordmøre har fått en noe snodig fasong!!)Jeg vil herved ønske dere i DA og SAB en god jul.Hilsen Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv S. Hansen

DA og staben gjør dagene våre før jul ekstra spennende med en egen julekalender. Takk til alle dere som står på natt og dag for at vi skal ha det så lettvint som mulig med denne spennende hobbyen som slektsforskning er!En førjulshilsen fra Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.