Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Lars E. Øyane

[#26330] Otto Anton Jensson frå Karlstad på Jevnaker - oppl. om bustad/emigrasjon etc.?

Recommended Posts

Guest Lars E. Øyane

FT1865 for husmannsplassen Karlstad syner denne huslyden:~~~~~~~~~~Jens Thoresen hf g Husmand med Jord 1821 JevnakerMaren Nilsdatter Hans Kone g 1820 JevnakerMarthe Jensdatter Deres Datter ug 1855 JevnakerOtto Jensen Deres Søn ug 1860 JevnakerThorvold Jensen Deres Søn ug 1864 Jevnaker~~~~~~~~~~Otto Anton Jensson vart (ifølgje FamilySearch)døypt på Jevnaker 10.6.1860. Han utvandra til Amerika, og der vert det oppgjeve fødselsdato 23.4.1860. (Han døydde i Minneapolis, MN 5.2.1911)Kan nokon hjelpa meg finna svar på desse spørsmåli?* Stadfesting av fødselsdatoen til Otto Anton Jensson?* Kva gard på Jevnaker høyrer Karlstad-plassen under?* Utvandringsår for Otto Anton Jensson?* Kvar (gardsnamn) var faren Jens Thoreson ifrå?* Kvar (gardsnamn) var mori Maren Nilsdotter ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Guest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Leif for perfekte opplysningar om denne huslyden. Eg har fått svar på alle spørsmåli mine!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.