Gå til innhold
Arkivverket

[#26330] Otto Anton Jensson frå Karlstad på Jevnaker - oppl. om bustad/emigrasjon etc.?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1865 for husmannsplassen Karlstad syner denne huslyden:~~~~~~~~~~Jens Thoresen hf g Husmand med Jord 1821 JevnakerMaren Nilsdatter Hans Kone g 1820 JevnakerMarthe Jensdatter Deres Datter ug 1855 JevnakerOtto Jensen Deres Søn ug 1860 JevnakerThorvold Jensen Deres Søn ug 1864 Jevnaker~~~~~~~~~~Otto Anton Jensson vart (ifølgje FamilySearch)døypt på Jevnaker 10.6.1860. Han utvandra til Amerika, og der vert det oppgjeve fødselsdato 23.4.1860. (Han døydde i Minneapolis, MN 5.2.1911)Kan nokon hjelpa meg finna svar på desse spørsmåli?* Stadfesting av fødselsdatoen til Otto Anton Jensson?* Kva gard på Jevnaker høyrer Karlstad-plassen under?* Utvandringsår for Otto Anton Jensson?* Kvar (gardsnamn) var faren Jens Thoreson ifrå?* Kvar (gardsnamn) var mori Maren Nilsdotter ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Leif for perfekte opplysningar om denne huslyden. Eg har fått svar på alle spørsmåli mine!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.