Gå til innhold
Arkivverket

[#26331] Severine (Sarah) Halvorson (1862),frå ''Christiania'' til Amerika - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Severine Andersdotter, i Amerika kjend som Sarah Halvorson, vert oppgjevi å vera fødd i ''Christiania'' 17.10.1862 som dotter av ''Andrew'' og ''Carrie'' Halvorson. Ho skal ha utvandra til Amerika i 1880 og gifte seg i Pope Co., MN 7.6.1889 med enkjemannen Lars Larsson Moe frå Hafslo i Sogn (fødd 1857).Kan nokon hjelpa meg finna det norske opphavet til Severine ''Sarah'' Halvorson?Eg seier på førehand hjartleg takk for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Grethe Flood

Kan det være denne familien i Ringebu i 1865? Anders Halvorsen, gift med Sigrid Gulbrandsdatter, hadde ei datter Serine, født 1861 [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0520&kenr=009&bnr=0030&lnr=000>LenkeSkal sjekke kirkebøkene for Ringebu…Her dåpen til Sørine Anderdatter. Hun ble født 20.10.1861, døpt 1. Januar 1862 Lenke Fødselsdatoen er jo ikke så mange dagene unna den oppgitte fødselsdatoen til Sarah Halverson.Sørine bodde i Ringebu i 1875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kan det være denne familien i Ringebu i 1865? Anders Halvorsen, gift med Sigrid Gulbrandsdatter, hadde ei datter Serine, født 1861 [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0520&kenr=009&bnr=0030&lnr=000>LenkeSkal sjekke kirkebøkene for Ringebu…Her dåpen til Sørine Anderdatter. Hun ble født 20.10.1861, døpt 1. Januar 1862 Lenke Fødselsdatoen er jo ikke så mange dagene unna den oppgitte fødselsdatoen til Sarah Halverson.Sørine bodde i Ringebu i 1875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for nok ei flott melding om eit uløyst tema. Det ser svært so fristande ut å ''adoptera'' denne Sørina, MEN eg er skeptisk til namnet på mori. Ifølgje dødsattesten hennar frå Minnesota heitte mori CARRIE. Elles fortel nekrologen hennar at Severine utvandra i 1880 til La Crosse, WI...So sjølv om fødselsdatoen ligg svært so nær, so er eg svært i tvil.. Kan det påvisast at ''di'' Sørine utvandra til Amerika kring 1880?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.