Gå til innhold
Arkivverket

[#26332] Ole Martin Carlson (fødd 1852) til Amerika i 1853 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Martin Carlson, i Amerika kjend som Martin Carlson, vert oppgjeven å vera fødd i ''Noreg'' 6.12.1852 som son av Carl Carlson og Dorthea Olson, men skal ha utvandra med foreldri sine til Amerika alt i 1853. Han døydde i Waseca, MN 6.4.1947. Eg har leitt etter opphavet til Martin i FamilySearch, men finn han ikkje!Kan nokon hjelpa meg kartleggja det norske opphavet til denne huslyden?Hjarteleg takk for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Hanssen

Er dette rette mann? Her er det tydeligvis oppgitt feil farsnavn, men det andre ser ut til å stemme.. (FS IGI) OLE MARTIN KARLSEN OR CARLSON Male Event(s): Birth: 06 DEC 1852 Eidsvoll, Akershus, Norway Christening: Death: 06 APR 1946 Burial:Parents: Father: HALVOR HALVORSEN Family Mother: ANNA DOROTHEA OLSDTR KINDHilsen Hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hanne for interessant svar! Eg kan ikkje forstå anna enn at dette må vera rett person, men eg skjønner ikkje korleis namnet er vorte endra so radikalt!? Kanskje Halvor var stefar til Martin?Kanskje einkvan med kunnskap om Eidsvoll kan hjelpa med fleire tips?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taryn Flolid

The Minnesota death index doesn't have a lot of the blanks filled in for him, but if you contact the Waseca County historical society, maybe they can help.CARLSON, OLE MARTIN CertID# 1947-MN-017290 Date of Birth: Place of Birth: Mother Maiden Name: not indexed not indexed not indexed Date of Death: 04/06/1947 County of Death: WASECA WASECA COUNTY HISTORICAL SOCIETY PO Box 314 (mailing) 315 2nd Avenue N.E. (museum) Waseca, MN 56093 507/835-7700 Web Url: www.historical.waseca.mn.us Email: director@historical.waseca.mn.us Director: Margaret Ladd Sinn Hours: Monday through Friday 8-12 & 1-5Genealogical Society:Waseca Area Genealogical Society PO Box 393 Waseca, MN 56093-0390Good luck, Taryn from Minnesota

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Thank you, Taryn, for your message in regard to Martin Carlson. I have already been in contact with the Waseca County Historical Society, and I have the information I need as far as Martin's history in America is concerned.Very sincerely yours,Lars E. Oyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.