Gå til innhold
Arkivverket

[#26375] Skjeberg : Morten Eriksen Ørseng og Annicken Olsdtr. Bøe 1720


Gjest Rita Hole
 Del

Recommended Posts

Noen med kjennskap til foreldre til:Viet 1720 Morten Ericksen Ørseng og Annicken Olsdatter Bøe. cau:Olle Bøe og Gullich BustegaardMorten f. ca 1695 -Annichen f.ca 1702De har barna :Kari Viviche,Ole,Truls,Erick. Faddere er bla.Olle Tambur.Ole Skiøllersen , Haagen Rønneld,Ener Erichsen Solberg,Erich Øjestad,Ingebor og Aslack Hornæs.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Eneste jeg har er at foreldrene til Morten Eriksen skal være Erik Olsen og Kirsti og at han skal ha hatt følgende søskem: Siri Eriksdtr 1691-1743 g1 Aslak Andersen Hornes og g2 Nils Olsen Stordal Ole Eriksen 1697-1751 g Anne Hågensdtr Rønnild Ener Eriksen 1699-1751 g Marthe Olsdtr Berthe Eriksdtr g1 Ole Christiansen Solberg og g2 Christian Hansen Gunhild Eriksdtr 1706-1782 g Hågen Larsen Rønnild.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk Anne!Erik Olsen og Kirsti bodde vel muligens på Ørseng.Noen av fadderene var Morten Eriksens søsken med ektefeller ser jeg.Jeg får ta for meg kirkeboken for Skjeberg ang.søsken av Morten. Morten og Annichen bodde på Storkasene når deres barn ble født.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.