Gå til innhold
Arkivverket

[#26382] Ellen Akselsdtr. Holte, Sandal i Strandvik.


Gjest Magne Solsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Solsvik

HeiEg har leita etter Ellen Akselsdtr.Holte f.1736 d.1819 som skulle vera frå Sandal i Strandvik. Ho var gift med lensmann Ola Knutson Ytre Takvam f.1727 d.1791. Er og intresert i Kari Markusdtr som skal vera mor til Ola Knutson. Er der nokon der ute som har kjennskap til dei og vil koma med ei melding, so er eg svært takksam for det, i desse Advent tider. Mvh Magne Solsvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H. Skibenes

Ellen var dtr. av Aksel Eivindson Holte Sandal, (1703-66) og kona Anna Margrete Lindbech Broch, (1703-88. Her er vigsla deira: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=OSVIGDE&gardpostnr=1651&merk=1651#ovre>LenkeEllen vart som du skreiv gift i 1755 med Ole Knutson Wikne Takvam i Haus. Her er vigsla deira: LenkeForeldra til Aksel var: Eivind Akselson Holte Sandal, (ca. 1680-1763) g.I i 1702 m. Anna Jansdtr. Bolstad,(Hålandsdalen)(ca.1682-1744). Her er vigsla deira: LenkeDette er vel kanskje vigsla til foreldra til Ole:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Solsvik

Hei Elin H. Takk for hjelpa. No er eg komen eit godt stykke vidare med denne lekkja.Men når eg sler opp so finn eg at Anna Margrethe heiter Christensdatter Broc,mens du skriv Lindbrek, Broch. Blandar eg med ei anna? Mvh Magne Solsvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H. Skibenes

Eg skreiv berre av det som sto i bygdesoga.Ser no eg hadde gløymt 'Christensdtr'. Men i boka står det: Anna Margrete Christensdtr.Lindbech Broch.Eg og såg det sto kun Broch i databasen, so kvar forfattaren har det ekstra navnet frå, veit eg diverre ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H. Skibenes

Dette er då frå bygdesoga for Fusa, Hålandsdal og Strandvik.Du finn dette i bd.IV, på side 152-153.Det hadde kanskje vore greit å låna desse bøkene på biblioteket, for Anna Jansdtr. Bolstad finn du meir om i bd.III

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.