Gå til innhold
Arkivverket

[#26437] Øiestad kirkebok, vielse 11.juli 1843 / hjelp til oppslag


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Min forfedre skal ha giftet seg i Øiestad kirke den 11.juli 1843. Deres navn er Nicolai Hansen Bodin og Tarjer Serine Andersdatter.Dette paret er av omstreiferslekt og jeg ble veldig glad når jeg fikk rede på at de giftet seg den datoen, men jeg har ikke fått dokumentert dette på noen måte ennå! Veldig vanskelig å finne noe informasjonen i det hele på disse folka.På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest A. Vidvei
LenkeHer er vielsen, og det kan se ut som om det dreier seg om noen andre enn de du leter etter? Så vidt jeg kan lese står det Enkemand og ?? Niels L. Budin, Kille??bugt ved Arendal, 49 år og pige Serine Hansdatter, Omholt Eie, 21 år. Brudgommens far er Erik Budin, brudens er Hans Hansen. Forlovere: Knud Pedersen og Olaus Budin i Gul(?)bjørnsvigen.Hilsen Agnete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Uten å sjekke kilden, kun ut fra kjennskap til stedsnavn i distriktet - kan vel stedsnavnene være Kittelsbugt og Kolbjørnsvigen...? - Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.