Gå til innhold
Arkivverket

[#26438] Sandsvær kirkebok, døpt 1876 / hjelp til oppslag


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Vil du være så snill å hjelpe meg å se etter om det døpes en gutt i Sandsvær. Foreldrene er omstreifere og jeg har ikke klart å finne denne gutten døpt før et lite hint fra en slektsforsker for noen dager siden!*Hans Nicolaisen bodin, født 1876 i Sandsvær.Foreldre: Nicolai Hansen Bodin og Gunhild Marie Amundsdatter Kampekaste.På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Har du tilgang til Sandsvær kirkebok? Om så du har vil du da være så vennlig å se etter for meg om du finne denne gutten døpt. Hans Nicolaisen Bodin, født 1876...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født 11/6 1876. Døpt i Hedenstad kirke 19/11 1876 Hans Peder Foreldre enkemand omstreifer Nikolai Hansen Tufteiet fra Gjerpen født 1810 og husmandsenke Gunnild Maria Amundsd. Haugmoeiet født 1837.Vennlig hilsenArnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Turid Engh

Nicolai Antonius Hansen Bodin er en tid sammen med Tarjer Serine Andreassen Selling. Har du noe om henne og evt hennes søster Karen Johanne Andreasdatter f.06.03,1832 i Ramnes Vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai-Samuel Vigardt

Hei Turid.Karen Johanne Andreasdatter hadde et barn med matros Johan Petter Kristian Engstad (fra Fredriksværn). Barnet het Johan Severin Petter Johansen, f. 29.05.1876 og døpt 04.07.1876 i Solum kirke.Johan S. P. Johansen (1876-?) ble gift og fikk så langt jeg vet en datter med Hanna Lovise Nilsdatter. Denne datteren het Lina Karense Johansen (f.1895 i Ramnes). Lina giftet seg og fikk barn i Sandsvær. I bygdeboken for Sandsvær kan man finne en del informasjon om Lina og hennes etterkommere.Kjenner du, Turid, til noe mer rundt denne Karen Johanne Andreasdatter, og noen av de andre søsknene???Mvh Kai-Samuel Vigardt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Turid Engh

Hei. Beklager sent svar. Søk under reisende i forumet. Her har jeg lagt ut mye om Karen Johanne. Hører du til denne familien? Hilsen Turid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.