Gå til innhold
Arkivverket

[#26446] Lars Rasmussen F? Meløy Gift med Gjertrud Jensdtr F ? Meløy


Gjest Hugo Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Veit du ikkje kva tid ca. dei levde? Eg har mykje slekt frå Meløy, men det er ikkje så lett å prøva å hjelpa, når det er så lite å forhalda seg til...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hugo Jensen

Hei Marian.Desverre har jeg ingen årstall.Di har en datter Malena Larsdtr F1774 Gift med Elling Arentsen f1769 Mosvold,Meløy Hilsen Hugo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen. Eg kan kanskje sjå imorgon om namna finnest i listene mine.Venleg helsing Mariann. PS: det var altså i 'headingen' eg meinte at det kanskje burde stå kva fylke det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Helge Angell

Maren Larsdtr var vel dotter til Lars Rasmussen og Gjertrud Jonsdtr som budde på Åbotsvik i Meløy ein periode. Det vart skifta etter Gjertrud på Åbotsvik i 1773. Lars Rasmussen var født på Bolga som son til Rasmus Simensen (skifte 1752) og Anne Nilsdr (skifte 1777) på Bolga. Anne var dotter til Nils Jonsen Åbotsvik og Kirsten Larsdtr frå Øvre Tjong. Dette er noko av det du kan finna ut av m.a. skifteprotokollane for Helgeland som Svein Edvardsen har overført til bokform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Terje Pedersen

Jeg drister meg til å ta opp igjen tråden med spørsmål om Lars Rasmussen. Er det noen som vet hvor han levde sine siste år, og hvor han slo seg ned? Lars ble nemlig forvist til Lofoten i 1788 efter 2 leiermål som gift mann. Forvisningstiden var 6 år. Lars giftet seg 2. gang i 1774 med Karen (Maren?) Pedersdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.