Gå til innhold
Arkivverket

[#26464] Mine tipp-oldeforeldre døde i Porsgrunn rundt 1930-tallet. Noen som kan hjelpe?


Gjest Kai S Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai S Gurrik Larsen

Mine tipp-oldeforeldres navn var:*Marie Jensine Gulbrandsdatter Ros (1863-1929?) og *Lars Pettersen Alting (ca.1862-1937?)Dette ekteparet skal være gravlagt på en kirkegård i Porsgrunn. Vistnok på vestsiden... Kan noen hjelpe meg å finne ut av dette. De har også flere barn gravlagt på samme kirekgård.Kan du være så snill å hjelpe meg hadde jeg blitt svært glad. Graven skal ikke være slettet heller (tror jeg?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen

Hei Kai. Graven til dine tipp-oldeforeldre skal være på Tørmo Kirkegård, Vestre Porsgrunn. Grenland Ættehistorielag har skrevet av kirkegården og du finner den her: http://home.online.no/~kjendal/tormo.html Dine tipp-oldeforeldre kaller seg kun for Pettersen. De har to barn som ligger i samme grav (A23): Gustav og Elias.mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen

Hei igjen. Ser at det er stor forskjell på de antatte fødselsåra du oppgir og det som står på støtta iflg avskriften. Jeg skal forsøke å ta meg en tur til kirkegården om ikke altfor mange dager for å dobbelsjekke i tilfelle skrivefeil. Tar med meg et digitalkamera og tar bilde av den samtidig slik at du får det. Kan du ikke sende meg epost-adressa di til porsgrunn@online.no? Så sender jeg bildet når det er tatt (sannsynligvis på lørdag eller søndag).mvh Terjemvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.