Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Kai S Gurrik Larsen

[#26464] Mine tipp-oldeforeldre døde i Porsgrunn rundt 1930-tallet. Noen som kan hjelpe?

Recommended Posts

Mine tipp-oldeforeldres navn var:*Marie Jensine Gulbrandsdatter Ros (1863-1929?) og *Lars Pettersen Alting (ca.1862-1937?)Dette ekteparet skal være gravlagt på en kirkegård i Porsgrunn. Vistnok på vestsiden... Kan noen hjelpe meg å finne ut av dette. De har også flere barn gravlagt på samme kirekgård.Kan du være så snill å hjelpe meg hadde jeg blitt svært glad. Graven skal ikke være slettet heller (tror jeg?).

Guest Terje Rehn Holm-Johnsen

Hei Kai. Graven til dine tipp-oldeforeldre skal være på Tørmo Kirkegård, Vestre Porsgrunn. Grenland Ættehistorielag har skrevet av kirkegården og du finner den her: http://home.online.no/~kjendal/tormo.html Dine tipp-oldeforeldre kaller seg kun for Pettersen. De har to barn som ligger i samme grav (A23): Gustav og Elias.mvh Terje

Guest Terje Rehn Holm-Johnsen

Hei igjen. Ser at det er stor forskjell på de antatte fødselsåra du oppgir og det som står på støtta iflg avskriften. Jeg skal forsøke å ta meg en tur til kirkegården om ikke altfor mange dager for å dobbelsjekke i tilfelle skrivefeil. Tar med meg et digitalkamera og tar bilde av den samtidig slik at du får det. Kan du ikke sende meg epost-adressa di til porsgrunn@online.no? Så sender jeg bildet når det er tatt (sannsynligvis på lørdag eller søndag).mvh Terjemvh Terje

En kjempe stoooor takk til deg Terje for at du fant ut av dette!

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.