Gå til innhold
Arkivverket

[#26465] Feil i hovudløkka for bruker- og arkivforum


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg kommer inn på digtalarkivet.no, men da jeg velger brukerforum kommer det bare opp den øverste blå menylinja. Jeg kommer altså ikke lenger enn den, men jeg kan tydligvis legge inn et innlegg selv om jeg ikke kan se det :-( Håper noen kan rette feilen slik at jeg får 'synet' tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Og vips så kom tilgangen tilbake med en gang jeg la inn innlegget. Det rare er at temaet har lagt seg inn både under bruker- og arkivforum. Her må det vel være noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er det nok. Eg har no ordna det slik at tema ikkje kjem i begge fora. Eg veit kvifor dei kom i begge, men begrip ikkje kvifor denne situasjonen skulle oppstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det er nok julegeita. Ho er svært aktiv på desse tider, og får dei raraste ting til å skje. Og det blir verre til nærare jul vi kjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.