Gå til innhold
Arkivverket

[#26486] Tinn i Telemark


Gjest Kjetil Rørtveit Arntzen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjetil Rørtveit Arntzen

Jeg søker etter foreldre til Sigrid Olsdatter, f 1788 på Sålår (Hvor er det). Hun var gift med Kjetil Steinarson Hofshusjord. De bodde både på Myrefykjon og Hofshusjord.Jeg ønsker ogsåp informasjon om Deres sønn Stener Kjetilsen- Han flyttet til Haugesund (når) og det blir fortalt at han flyttet tilbake til Tinn?Se også 19309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Eg kan sjå i kyrkjeboka (mikrofilmkortet) for deg i kveld. Sålar er ein gard i Gauset, ei grend (eller eit dalføre frå Tinnsjå og opp mot Mår på Hardangervidda), i Atrå sokn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Frå Tinnsoga, band II, side 277 (Sålar): I 1755 fekk nemleg Søren Jensson Erland kjøpt Sålar. Kjetil Heggtveit m. fl. selde garden på vegne av ålmugen for 67 rdl. er det skrivi. Søren var først g. m. Sigrid Jonsdtr., sjå ovanfor, og andre gongen med Gro Reidarsdtr. Bemås. Frå no vart Sålar sjølvstendig bruk. Søren Jenssen sat lenge med garden. Eldste dotter hans Anne vart 1773 g. m. Ola Kjetilsson og dei fekk skjøte på Sålar i 1777 på 3 sett for 100 rdl. Ola og Anne hadde desse borni: l. Alv Olsson, f. 1773, fåvitug blind, død 1801. 2. Aslaug, f. 1776, g. m. Torgeir Torgeirsson Nørstegard, s. d. 3. Kjetil, f. 1778, g .m. Signe Knutsdtr. (Er skriven Gunhild Olsdtr. i 1801. Kjetil er ættefar til Fjoslifolki. Fortalt av Jon Skårberg). 4. Åvald, f. 1781. 5. Jens, f. 1786, død. 6. Sigrid, f. 1788, g. m. Kjetil Steinarsson Myrefykjån. 7. Gjertrud, f. 1791. Det var skifte etter Anne Sørensdtr. i 1791. Enkemannen sat med garden til 1799. Da døydde han 54 år gamal, og det vart skifte etter han. Buet var på det næraste fallitt, og garden kom til auksjon i 1801. Anfinn Gunnbjørnsson Bernås fekk tilslaget for 343 rdl.Ein finn tilsvarande – om ikkje så omfattande – utgreiingar på Myrefykjån (plass under Gvåle i Atrå, s. 427 i Tinnsoga) og Hovshusjordet (plass under Hovshus i Atrå, s. 444 i Tinnsoga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Rørtveit Arntzen

Tusen takkØnsker gjerne samme informasjon om Myrefykjån og HovshusjordetFinner du besteforeldrene til Sigrid Olsdatter, f 1788 på Sålår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Jauda, det finst fleire opplysningar, og eg kan gje deg dei, men dei har kanskje ikkje så veldig stor allmenn interesse sidan dette er direkte sitat fra Tinnsoga.Dersom du gjev meg epostadressa di kan eg sende deg dette direkte, eller du kan ringje til meg på 906 72 171.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.