Gå til innhold
Arkivverket

[#26572] Søren Jens. Engeslef & Mari Jensd Engeslef - til Hafslo kring 1690 - kvarifrå??


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Søren Jensson Engeslef busette seg kring 1694 på garden Mareim i Hafslo, men forsvann derifrå att etter kort tid og før 1701. Søsteri(?) hans var:Mari Jensdotter Engeslef, som kring 1692 gifte seg med Peder Janson Teiste til Kroken i Hafslo (1667-1722) og vart buande der. Dei fekk ni born i lag.Er det nokon som har høyrt dette namnet Engeslef og som kan hjelpa meg med opphavet deira? Og veit nokon kvar det vart av Søren Jensson Engeslef?Eg ser av ancestry.com at ein Hans Hansson Engeslef var fødd i Århus i Danmark kring 1684 og døydde der 16.2.1745. Han var gift og hadde fleire born som visstnok skreiv seg Ingerslev! Men er det ein samanhang?Eg er takknemleg for alle gode tips og takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dette temaet har tydeleg ikkje appellert til nokon interesse, men eg veljer å tru at det kan vera komne nye lesarar til i Brukarforum som kan hjelpa meg på veg. Eg reknar med at desse søskeni Søren og Mari Engeslef må vera komne frå Danmark?Og eg mistenker Søren Engeslef for kanskje å ha vore militær. Er han nemnd hjå Ovenstad?Eg takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Kristian Fangan

Jeg er i ferd med å skrive en artikkel om Theistene fra Kroken som jeg håper Norsk Slektshistorisk Tidsskrift i sin tur vil trykke. Jeg vil her også presentere en del opplysninger om familien Engeslef som antakelig vil være nye for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.