Gå til innhold
Arkivverket

[#26583] Brita Johnannesdatter Farestveit - og hennes forfedre.


Gjest Arvid Lillebergen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arvid Lillebergen

Brita Johannsdatter ble født i 1731 på Farestveit i Modalen. Hun ble gift i 1755 med Niels Nielsen Farestveit (Br.nr. 8) og døde i 1792.Er det noen som kjenner mer til henne - jeg mangler dato for fødsel, bryllup og død, samt hennes foreldre, besteforeldre osv. Er det noen som sitter inne med opplysninger, evt. hvor jeg kan dinne disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette er vel giftermålet, funnet i vigde i Hosanger (DA) [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=HOSAVIGD&gardpostnr=104&merk=104#ovre>LenkeKirkebøkene for Hosanger starter i 1750, men Hosanger ble utskilt fra Hamre i 1749 Lenke, så da er det mulig du må sjekke kirkebøkene for Hamre for å finne dåpen til Brita Johannesdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid Lillebergen

Tusen takk for innspillene Grethe og Britt. Jeg har bestilt bygdebøkene for Modalen på fjernlån, og tenkte å få tak i kirkebøkene etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.