Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Arvid Lillebergen

[#26583] Brita Johnannesdatter Farestveit - og hennes forfedre.

Recommended Posts

Guest Arvid Lillebergen

Brita Johannsdatter ble født i 1731 på Farestveit i Modalen. Hun ble gift i 1755 med Niels Nielsen Farestveit (Br.nr. 8) og døde i 1792.Er det noen som kjenner mer til henne - jeg mangler dato for fødsel, bryllup og død, samt hennes foreldre, besteforeldre osv. Er det noen som sitter inne med opplysninger, evt. hvor jeg kan dinne disse?

Guest Grethe Flood

Dette er vel giftermålet, funnet i vigde i Hosanger (DA) [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=HOSAVIGD&gardpostnr=104&merk=104#ovre>LenkeKirkebøkene for Hosanger starter i 1750, men Hosanger ble utskilt fra Hamre i 1749 Lenke, så da er det mulig du må sjekke kirkebøkene for Hamre for å finne dåpen til Brita Johannesdatter

Guest Britt D. Hjeltnes

Kanskje du finner noe i bygdebøkene for Modalen som du sikkert får lånt via fjernlån på biblioteket : Lenke

Guest Arvid Lillebergen

Tusen takk for innspillene Grethe og Britt. Jeg har bestilt bygdebøkene for Modalen på fjernlån, og tenkte å få tak i kirkebøkene etter hvert.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.